Milli Eğitim Bakanlığı, velilerin okul yönetimi ve öğretmenlerle olan görüşmelerini dijital ortamda gerçekleştirebilmeleri için 25 Mart 2024 itibariyle ‘Veli Randevu Sistemi’ni devreye almıştır. Bu sistem sayesinde veliler, e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuzun internet sitesi üzerinden randevu alarak öğretmenlerimizle görüşme planlayabilecektir. Velilerimiz, okulumuzun https://mbo.meb.k12.tr adresinde, "Bağlantılar" bölümünde yer alan "Okuldan Randevu Al" seçeneğine tıklayarak e-devlet bilgileri ile sisteme giriş yapabilir ve öğretmen ya da idarecilerimizden randevu talebinde bulunabilirler.
Veli Randevu Sistemi Nasıl Çalışıyor?
1. Veliler, okulumuzun internet adresine giriş yaparak "Okuldan Randevu Al" bölümüne tıklayacaklardır.
2. E-devlet kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş yaptıktan sonra, öğretmen adı, soyadı ve branşı seçilecek, uygun randevu tarihi ve saati belirlenerek randevu oluşturulacaktır.
3. Oluşturulan randevu bilgileri sistemde görüntülenebilecek ve gerektiğinde günü gelmemiş randevular iptal edilebilecektir.
Sistem, her hafta cuma günü öğle saatine kadar aktif olacak ve sonrasında okul yönetimi, öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir. Veliler, sistem üzerinden geçmiş ve aktif randevularını takip edebileceklerdir.